duminică, 4 ianuarie 2009

am avut muulta treaba azi....:D...

Si pentru ca am vazut ca se practica astfel de reduceri in marile magazine ... ne-am gandit si noi
sa oferim cateva produse la promotie :D, adica in loc sa scoti din buzunar 10 Ron pentru un cercel sau o brosa, acum vei scoate 9,99 Ron. O afacere buna zic eu (in cazul in care vrei sa cumperi peste o suta de perechi de cercei, sau daca platesti cu cardul brosele cumparate :))). Seee yaaa!



Cercei albinute + stup de agatat cu albinuta unde vreti voi (eu prefer la rucsac :P)
Pret - 18 Ron (toata treaba) sau separat (10 Ron fiecare)..adica
10 Ron -cerceii, 10 Ron stupul (albinutza de pe el bonus! :P )

Cercei umbrela (soare sau ploaie, dupa preferinte ori nevoi)

9,99 Ron

Niste cercei cu flori - 9,99 Ron


Brosa portofel - 7,99 RON

Cercei EMO chinezo-kids - 9,99 Ron

Niciun comentariu: